Vennligst vent...

Produktet ble lagt i handlekurven.Se handlekurven her
Tom handlekurv
Her er du: Startside > Kommunikasjon > Nettverkstilbehør > FORTINET 1 Year 24x7 FortiCare Contract
Blekk og toner til
din printer
Kingston memory
konfigurator

Rett i postkassen

Meld deg på for å motta spesial-tilbud og nyheter per epost.

 

Kontakt oss på

Tlf  61 33 88 40

John Arild

Tlf 901 02 224

 



Robert

Tlf 951 98 964

Oscar 

Tlf 918 94 565


 

 

Adobe programvare
Adobe disk og dok
Kingston minne
Microsoft programvare
Microsoft disk og dok
Microsoft OEM
Targus vesker
Symantec programvare
Generell minnevelger
Generell tilbehørsvelger
Microsoft Office

Nettverkstilbehør

FORTINET 1 Year 24x7 FortiCare Contract (FC-10-P822E-247-02-12)

FORTINET 1 Year 24x7 FortiCare Contract (FC-10-P822E-247-02-12)


SKU: FC-10-P822E-247-02-12
Produkt: Lisensiering / Programvare
697,-
871,25 inkl. mva
Antall:
 
Kjøp
Ikke på lager ETA ETA ETA Må bestilles, antatt 0 produkt(er) på lager til angitt spesialpris. ETA 20.11.2019

FIRMALEIE (ekskl. mva)

36-mnd
24,-/mnd
60-mnd
17,-/mnd
Ved FIRMALEIE gjelder: Etableringsgebyr 295,-, faktureringsgebyr 60,-/mnd, minimumsordre 1 000,-. Frakt og mva. kommer i tillegg. Forutsetter kredittgodkjenning. Firmaleie kan velges som en betalingsmåte når du går til kassen.
Beskrivelse

At Fortinet, we put a lot of care into making sure our customers are satisfied with our products and support. Our FortiCare support offerings are specifically designed to provide you with the support you need for all Fortinet products and services no matter where in the world you are.

Support and Advanced Services
With FortiCare Services, you can rest assured that your Fortinet security infrastructure is performing at its absolute best and protecting your critical assets and data. FortiCare Services includes both Support Services and Advanced Services.

FortiCare Support Services
FortiCare Support Services give you global support on a per-product basis. By subscribing to these services, you'll receive a timely response to any technical issue as well as complete visibility on ticket resolution progress.

All FortiCare Support Services include firmware upgrades, access to the support portal and associated technical resources, reporting on technical incidents (via the web, chat, and telephone), as well as a hardware return option.

FortiCare 24X7 Service
If you need round-the-clock access to mission-critical support services, the 24x7 Service will meet your requirements. You'll get access to technical support 365x24x7 as well as advanced replacement service for hardware failures.

Selv om vi gjør vårt beste for å gi relevant informasjon, så er bildene kun for å gi et generelt inntrykk, og selve varen er ikke nødvendigvis akkurat slik som avbildet. Dersom det er forskjeller mellom produktoverskrift, beskrivelse og bilde, så er det produktoverskriften som gjelder (f.eks. PCer kommer ikke nødvendigvis med skjerm selv om bildet viser det). Hvis noe er uklart, vennligst send epost til kundestøtte før du bestiller. Vi tar forbehold om trykkfeil og endring av priser og spesifikasjoner uten varsel.